måndag 22 augusti 2016

Veckans bokbloggsfråga v 34

Barnboksbloggen undrar för denna vecka detta:

Vad anser du, är bokbloggskommentarer idag ett minne blott? Får du fortfarande kommentarer? Skriver du själv kommentarer? Vilket forum är det som du numera håller kontakten med dina läsare och ni kan diskutera det du och andra bokbloggare har skrivit i dina inlägg? 

Jag får kommentarer, dock inte så jättemånga men ändå så jag känner mig nöjd över att se att folk läser mina inlägg.
Själv skriver jag väl då jag känner att det är något specifikt jag vill säga eller undrar om.
Annars så vid Instragram så skriver jag väl då och då en kommentar även där om det är något som fångar mitt intresse och jag känner att jag vill kommentera det.


4 kommentarer:

  1. Jag blir alltid glad när jag får kommentarer

    SvaraRadera
  2. Ibland vet man bara inte vad man ska säga :)

    SvaraRadera
  3. Jo, kommentarer är ju en slags bekräftelse.

    SvaraRadera
  4. Det är alltid roligt med kommentarer och reaktioner tycker jag :) Men det är inte så att bloggandet står och faller på det.

    SvaraRadera