tisdag 18 oktober 2016

The walking dead graphic novel vol 2 och 3

Bild från instagram @bokcamilla
Jag medverkar ju i i Regnets läs-a-lot och kan räkna med vol 3 dit, vol 2 läste jag i förra veckan. Och att till att läsa graphic novel, och just The walking dead blev jag inspirerad av just genom att jag har sett TV serien nu i början av oktober och varit helt besatt av den. Och väntar spännande till fortsättningen.
Det är kul att se att Kirkmans orginal ändå följs rätt bra i TV serien och här kan jag säga att jag älskar båda handlingarna lika bra även om mycket skiljer dem åt, i handling och i ordningsföljd och vilka karaktärer som är med i respektive etc. Helt både läsvärt och sevärt kan jag verkligen tycka.




1 kommentar:

  1. Åh de grafiska novellerna måste jaag fortsätta läsa!! Läste de 4 första sen blev det inte att beställa hem fler. Får nog gå på biblioteket och kolla :)

    SvaraRadera