lördag 3 december 2016

Bokutlottningar hos Sofies bokblogg och hos Ugglan & boken plus ev bokbyte hos Barnboksbloggen

Hos Sofies bokblogg pågår just nu en utlottning av boken En väktares bekännelse fram till 6e december är det öppet för att anmäla sig och hos henne ska man tipsa om den bästa senaste boken man har läst. Och min bok jag tipsar om är

Brottsplats Faithfull place av Tana French än inte så ny bok, men det var den senaste jag läste. Men vill man ha tipsat om en nyare bok så är det en bok jag läste i augusti Världen efter av Susan Ee. Den första boken i den serien Änglafall är lika bra, ser verkligen framemot att få läsa del tre snart.

Hos Ugglan & Boken är det Aftonland av Therese Boman som lottas ut. Där har man fram till den 9e december på sig för att anmäla intresse. Här behöver man bara anmäla sitt intresse.

Och sen till slut undrar Barnboksbloggen om vi är intresserade av ett bokbyte nu innan jul, och jag skulle kunna tänka mig vara intresserad...finns det någon mer gå till hennes instagram eller hennes blogg och kommentera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar