torsdag 27 april 2017

Hett i hyllan v 17


Då var det torsdag igen, och jag hakar på Bokföring enligt Monikas hett i hyllan, hon skriver så här:

Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?

Och denna vecka ska jag introducera majs månads hyllvärmare, alltså den bok jag ska läsa som har stått länge i min hylla och som jag ska läsa nästa månad. Boken har stått så länge så jag har inte ens någon aning när jag införskaffade den, men jag har velat läsa den länge i alla fall. Boken är....

Om ni vill veta vad boken handlar om eller bara besöka Maria Ernestams hemsida har ni länken här.

4 kommentarer:

  1. Den här har jag inte hört talas om tidigare.

    SvaraRadera
  2. Den har jag läst, något seg bok.

    SvaraRadera
  3. Känner igen författaren, men boken har jag faktiskt aldrig hört talas om. Den låter ju lite lätt makaber :)

    SvaraRadera