torsdag 4 maj 2017

Book Buddy Athon 6-12 maj



När jag såg denna video, blev jag sugen att deltaga, men först kunde jag inte komma på vem som jag skulle ha som min "reading buddy", men efter att sett Elin, Tickmicks bokbloggs, youtube video om böcker hon ville läsa 2017, där jag såg att hon hade ett par böcker i den videon som jag också hade tänkt läsa i år, frågade jag henne om hon ville vara med på denna readathonen och läsa en av de böckerna som en "buddyread". Så det blev beslutat att hon och jag ska deltaga och här är de böcker jag har tänkt att läsa.

Buddyread (alltså den jag och Elin ska läsa båda två) - Nattens cirkus av Erin Morgenstern
En bok med Elins favoritfärg på - Yacoubians hus av Alaa al-Aswany
En bok som börjar på E - Ett veck i tiden av Madelaine LÉngle
Den bok Elin valde ut till mig var - Visning pågår av Sofie Sarenbrandt
Den bok jag troligen läser för jag vill det (kan ju hända att jag ändrar mig och tar någon annan) - Ni kommer att sakna mig av Moa Herngren (ett rec ex jag har fått och boken har releasedatum 17e maj).








Uppdatering 5/5 nu har Elin lagt upp en video om vad hon ska läsa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar