fredag 12 maj 2017

Pågående läsning # 57

Läsningen under denna vecka har gått bra, och det beror helt enkelt på att vi har haft strul med vår internetuppkoppling så att jag har läst istället för att titta på Netflix, Booktubers eller läst bloggar eller något annat internetbaserat. Så jag har läst hela fem och 1/2 bok sen förra inlägget. Så jag har klarat alla uppdrag i bookbuddyathon som har pågått mellan 6-12 maj jag har deltagit i, här finns min TBR för den. Den lila boken Yacoubians hus av Alaa Al-Aswany (men det är den jag har läst halva av) blev dock bytt mot Snögrottan av Laura Trenter.

Uppdatering när fredag den 12e blev lördag hade jag bara 25 sidor kvar av Yocuubians hus, så jag räknar med att jag fick utläst min TBR under readathonen.

Annars håller jag på med de två tegelstenarna som var kvar från förra veckan, se inlägget Pågående läsning #56.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar