fredag 26 maj 2017

Pågående läsning # 58

Det här börjar bli tråkigt, samma böcker vecka efter vecka. Orsaken är tyvärr att jag lånar böcker på biblioteket och måste läsa de som ska har närmast återlämningsdatum först, och nu är det som tur är snart dags att lämna tillbaka Kungarnas krig så den kommer förhoppnings att läsas ut snart.

Annars så har denna vecka varit lite trög med att läsa böcker, har dock läst ut två stycken (så det är ju bara i jämförelse med vad jag brukar läsa) för jag har fastnat att lyssna på en amerikansk podcast (eller två egentligen) Serial och Undisclosed om mordet på Hae Min Lee, där Adnan Sayed är felaktigt dömd för mordet.

 Har faktiskt börjat läsa Sarebrants nya Bakom din rygg som jag fått som recensionsexemplar, så det kommer att komma en hel recension om boken när jag har läst ut den.

1 kommentar: