söndag 30 juli 2017

Helgfrågan vecka 30


Nu är det inte många timmar kvar på helgen och det kändes som det var dags att svara på helgfrågan. Denna vecka helgfråga undrar Mia. Vilken typ av böcker vi undviker att läsa?

Jag är en "all"-läsare och läser alla sorters av böcker, däremot finns det ju de som jag helst inte läser och läser minst av. Men många gånger när jag läser en sådan bok så brukar jag gilla dem. Och de jag tänker på är poesi, romance, och historiska romaner.

Sen fanns det även en bonusfråga: motionera du?
Och detta är en skäms fråga för mig, för jag vet att jag skulle må så mycket bättre om jag tog tag i det där och motionerade mera. Försöker i alla fall att få till en promenad per dag.


4 kommentarer:

  1. Poesi står inte högt i kurs hos mig heller. I alla fall inte om jag läser själv. Då är jag alldeles för upptagen med att hitta rätt rytm för att förstå vad jag läser :)

    SvaraRadera
  2. Poesi är inte jag heller speciellt förtjust i.

    SvaraRadera
  3. Jag är nog som du en allätare.

    SvaraRadera
  4. Jag är allätare men undviker sci-fi.

    SvaraRadera