torsdag 6 juli 2017

Hett i hyllan vecka 27


Monika skriver så här på sin blogg:

Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?



Den boken jag kom att tänka på denna gång är en vinst (minns tyvärr inte utav vem, men någon bokblogg var det) jag fick för ett år sen och verkar vara en bra sommarbok, så denna skulle nog passa bra på att läsa nu under sommaren.

Här kan du gå till Bokus för att se vad boken handlar om.


4 kommentarer:

  1. Den har jag läst och den passar verkligen perfekt på sommaren.

    SvaraRadera
  2. Det där verkar vara en lite lättsam bok. Kan nog vara trevlig att läsa. Tack för tipset.

    SvaraRadera
  3. Ja, den ser ut att passa perfekt på sommaren :)

    SvaraRadera
  4. Du borde ha mail angående bokmärket :)

    SvaraRadera