måndag 24 juli 2017

Hur gick 24 in 48 readathon....


I helgen var jag med i 24 in 48 readathon, så nu är jag lite lästrött efter att ha läst i 24 timmar under helgen. För det lyckades jag med. Och de böckerna jag hade i åtanke när jag började blev nästan utlästa alla, den sista boken hann jag halvägs i.
Magins skepp 600 sidor, Monstrumologen 348 sidor och Tjockare än vatten 216 sidor.
Är jättenöjd med detta, och nu tänker jag under veckan som kommer försöka läsa mer pga jag medverkar i Booktubeathon. (mitt inlägg från förra veckan).

4 kommentarer:

  1. Förstår att du är nöjd! Det var jättebra gjort :)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Hoppas de var bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var de, annars tror jag att det hade varit svårt att läsa så mycket ur dem i sträck.

      Radera
  3. Bra gjort! Jag skulle nog bli läsbakis :P

    SvaraRadera