onsdag 5 juli 2017

Min helt orimliga TBR .....eller?

Det här är alla böcker som jag behöver/vill läsa i juli, de två högarna till vänster är böcker som ska lämnas till biblioteket under månadens gång (första 18e och andra 27e), sen kommer en hög innehållande böcker som ingår i olika läsutmaningar (hyllvärmare, 3 x 3, book in a jar (Goodreads group), annan Goodreads group BookBuddyBox recensionsexemplar), och till slut högen med påbörjade böcker.

Och detta är inte alla, jag har en ljudbok på gång också plus väntar på en bok som jag och Elin ska läsa tillsammans (buddyreading).

Detta kommer väl att vara helt orimligt att kunna läsa alla dessa böcker, men jag ska försöka göra ett försök, för jag behöver verkligen få läst allt jag vill läsa. Nästa stora problem blir att försöka låta bli att låna allt som intresserar mig på biblioteket utan istället låna de jag vet jag klarar att komma kunna hinna läsa.

18e juli
27e juli

Olika utmaningar

Pågående läsning

3 kommentarer:

  1. Ingen dålig hög du har :D

    SvaraRadera
  2. Oj tror du svämmar över av böcker :P Känns så här med tror jag hehe. Hoppas du betar av endel :)

    SvaraRadera
  3. Det finns väldigt många bra böcker i de där högarna! Röd drottning, Kraften, Delirium och böckerna om Magnus Chase!

    SvaraRadera