torsdag 17 augusti 2017

Hett i hyllan vecka 33

 På bloggen bokföring enligt Monika undras det varje torsdag:



Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?

Denna vecka har jag letat fram denna, som jag hittade på jobbets lånebokshylla, för ca ett år sen och ännu inte läst.


Bröllopsnatt med förhinderBesvikelsen över att Richard, Lotties pojkvän, inte alls har giftermål i tankarna, gör att hon istället gifter sig med sin ungdomskärlek Ben. Bröllopsresan går till Ikonos, men väl där väcks frågan: hur bra passar de egentligen ihop? Lotties syster Fliss tror inte sina öron när hon får veta vad systern hittat på. Övertygad om att Lottie begått sitt livs misstag skyr hon inga medel för att fördärva hennes bröllopsnatt. Tillsammans med den försmådde Richard ger Fliss sig av efter Lottie och Ben.

6 kommentarer:

  1. Jag har för mig att jag läst en bok av Kinsella men vilken det var har jag glömt.

    SvaraRadera
  2. Bröllopsnatten var så otroligt rolig.

    SvaraRadera
  3. Den har jag varken läst eller hört talats om men jag läste min första Kinsella-bok nu i sommar och den var trevlig!

    SvaraRadera
  4. Den skulle jag läsa i bokcirkeln men blev inte av

    SvaraRadera
  5. Jag har inte läst något av Kinsella, men jag tror att jag någon gång kommer att göra det.

    SvaraRadera
  6. tror inte att jag läst något av Kinsella

    SvaraRadera