lördag 7 oktober 2017

#Bookbusters wrap up - vad jag läste

Jag var ju med i #Bookbusters readathon under tiden 30e september till 6e oktober, jag länkar till mitt inlägg om det här.
Jag läste först en fakta bok (non fiction) Brotten som skakade Sverige av Martin Borg, har redan skrivit en recension om den här.


Fortsatte med Negans hämnd vol 18 i The Walking Dead serien. (Graphic novel). Lika bra som tidigare delar i denna serie.


Sen blev det en bok som både ingick både i denna readathon och i Victober där jag försöker läsa böcker skrivna under den Victorianska eran. Alice i Spegellandet av Lewix Carroll (middel grade). Den var verkligen fint illustrerad, och även om jag har läst den en gång tidigare så var den trevlig att läsa.

Första bok i en serie blev Sekten på Dimön av Marriette Lindstein, verkligen en rysare och passade verkligen in att läsa nu när det är #Sbooktober. (First book in a serie).


Avslutade med en stand a lone, och en buddyread med boken Problemet med får och getter av Joanna Cannon, en liten mysig bok med existensiella frågor, med både älskvärda och mindre älskvärda karaktäer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar