lördag 30 december 2017

Perfekt (PLL # 3) av Sarah Shepard

Aria, Hanna, Emily & Spencer – dessa fyra tjejer i Rosewood, Pennsylvania, med sina perfekta utseenden – är inte är så perfekta som de verkar.
Aria kan inte stå emot sitt förbjudna ex. Hanna är på vippen att förlora sin bästis. Emily tappar besinningen efter en simpel kyss. Och Spencer kan inte hålla fingrarna borta från någon av sin systers tillhörigheter...
Följ deras fortsatta äventyr i den tredje boken i succé-serien!
Bokomslag och beskrivning lånad från Modernistas hemsida.

Läste för ca ett år sen de två första delarna i denna serie, jag valde att läsa dem efter att ha följt och sett TV serien Pretty Littel Liars som jag älskar. De tidigare delarna jag har läst hade jag svårare för, och orsaken beror på att de har ändrat så mycket från böckerna till TV-serien men nu har jag väl kommit in i det. Eller sen kan det bero på de händelserna som utspelade sig i denna var mer som det är i TV-serien. Även om en del händelser skiljer sig åt, men nu triggade de mig till att vilja fortsätta läsa för att se vad som händer och om jag kommer känna igen mer från TV eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar