onsdag 6 december 2017

Tematrio - julklappar

Vi börjar närma oss jul därför frågar Lyran i veckans tematrio
efter tre böcker vi önskar oss i julklapp.

Nu är det så att jag skulle kunna önska mig hur många böcker som helst men inte få några, det är sällan jag får böcker i julklapp och vi har gått i från att ge vuxna julklappar (även om det brukar dyka upp någon klappa ändå). Böcker överlag brukar jag inte köpa utan lånar dem från biblioteket som jag vill läsa, men sen finns det ju inte alltid allt på biblioteket så här kommer tre som jag skulle kunna tänka mig att jag skulle handla in om jag skulle få presentkort eller pengar i julklapp.

  1. Gemina av Jay Kristoff och Amie Kaufaman
  2. Fantastsika vidunder och var man hittar dem av J K Rowling, illustrerad
  3. Harry Potter, A history of Magic



1 kommentar:

  1. Fantastiska vidunder och var man hittar dem skulle jag inte ha något emot att få.

    SvaraRadera