lördag 13 januari 2018

Pågående läsning #89 (+ vad jag sett och hört på)

Veckans läsning går lite trögt men jag har påbörjat en hel del drös böcker denna vecka i alla fall. Trögt har det gått för att jag istället för att läsa har tittat på Musikhjälpen på SVT play, känns lite fel att titta på det efteråt men jag hann inte titta på allt under den vecka det pågick.
Sen har jag varit lite upptagen med läkarbesök även i veckan men då har jag i kunnat lyssna på Dödssynden av Harper Lee som ljudbok medans jag har åkt buss etc. Just Dödssynden läser jag tillsammans med några andra bloggare och det är Nelly som håller i denna read-a-long. Jag kommer att skriva ett första inlägg om den lite senare idag.

Himmler biografin är så mastig så jag undrar verkligen när jag kommer att kunna avsluta den. Jag får väl försöka att få till att läsa lite i den varje dag. Kan kanske bli aktuellt att börja göra det på onsdag då jag inte längre kan titta på Musikhjälpen, för då ska jag sätta igång med att försöka få till lite mera läsning gjord, plus se ikapp en hel del av alla Booktubers klipp jag inte har hunnit med.
Lyssnat på lite podcast har jag även gjort i denna vecka men inte så där jättemycket utan bara några få avsnitt av Misslyckade brott.


2 kommentarer:

  1. Läsningen under veckan har gått trögt för mig också, har varit så trött. Musikhjälpen lyssnade jag på en del på radio,det är verkligen för en bra sak och jag blir så imponerad över hur de lyckas samla ihop så mycket pengar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen för en bra sak, och jag håller med dig det är inte klokt med vad pengar de lyckas samla in. Att se det är roligt också och älskar att läsa Röda Rutan.

      Radera