måndag 29 januari 2018

Så gick det med läsningen i helgen


Jag försökte med att läsa 24 timmar under denna helgen (lördag - söndag) genom att vara med i readathonen 24 in 48.
Och det lyckades jag med och det berodde nog på att jag blev sjuk, knepigt yr när jag vaknade på lördag morgon och kunde inte röra mig utan bli extremt illamående, då passa det jättebra med att ligga helt stilla i sängen och lyssna på ljudbok Små stora lögner. Lite senare och under söndagen var jag bara yr utan illamående och det medförde att jag kunde sitta upp och även läsa i fysiska böcker.
Läste ut Slakthus 5 av Vonnegut på 258 sidor, läste 149 sidor i Three dark Crowns av Kendare Blake, 127 sidor i The Round House av Louise Erdrich och 161 sidor i Norra Latin. Så sammanlagt 695 och 9 timmar och 45 min ur Små stora lögner.
Så jag är jättenöjd med min läshelg, det var kul att ta igen en hel del i läsningen och nu hoppas jag på att det flyter på bra även i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar