måndag 22 januari 2018

Saga volume 7 av Brian

From the worldwide bestselling team of FIONA STAPLES and BRIAN K. VAUGHAN, "The War for Phang" is an epic, self-contained SAGA event! Finally reunited with her ever-expanding family, Hazel travels to a war-torn comet that Wreath and Landfall have been battling over for ages. New friendships are forged and others are lost forever in this action-packed volume about families, combat and the refugee experience. Collects issues 37 through 42.
Denna serie har jag läst tidigare delar och gillat, och nu fortsätter jag med den, och jag vill nog säga att denna var den bästa och jag tror att det beror på Hazel är tillräckligt stor så att hon blir mer än bara en berättar röst i serien. Nu ser jag framemot att snart få läsa nästa volume.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar