fredag 19 februari 2016

Borta bäst av Sara Kadefors

Bok läst i min hyllvärmarutmaning 2016 och i Nellons hylltömning 2016 för februari månad. Ska läsa en bok till i februari som jag hoppas kommer att hända snart och att ni får en till uppdatering hur det går och en recension.

Denna bok var lika bra och underhållande som de övriga böckerna av Kadefors jag har läst som Sandor slash Ida och Fågelbovägen 32. Så hon har blivit en författare jag kan tänka mig att läsa mer av.

Denna handlar om Sylvia som bor i sin bil och använder IKEA till att göra sin morgontoalett på, dricka och äta utan att betala och tjuvsova i provsängarna. Vi får följa henne när hon blir portad från IKEA och vad hon har gjort för att hamna utanför sammhället. Och hur det går för henne. Riktigt bra är boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar