lördag 5 augusti 2017

Helgfrågan v 31


Mias bokhörna undrar i denna veckas helgfråga:

Finns det någon bok du sett på bloggar eller Instagram på sista tiden som du blivit nyfiken på?

Det finns så många böcker som hamnar på min nyfikenhetslista, men det frågan gällde de som man har blivit nyfiken på den senaste tiden. (Nu får väl jag säga att de två böcker jag kommer nämna här, även beror på att jag tittar så mycket på booktubers, hamnat på listan därför).
Nevernight av Jay Kristoff ( en fantasybok av en halvan av författarparet till Iluminae och dess fortsättningar).
Clay girl av Heather Tucker (Om den andra är en YA-ung vuxen så är denna inte det).
Båda titlarna är länkade till en beskrivning om böckerna.

Bonusfråga: Har du någon ägodel som du håller extra kärt?

Nja inte något speciellt fast det finns ju en hel del som man inte vill bli av med. Men det som skulle kännas mest är ju bilder och annat som är minnen från barnen (precis som många andra har skrivit).

4 kommentarer:

  1. idel okända böcker för mig. får även kolla upp booktubers

    SvaraRadera
  2. Njaa jag känner nog inte igen dina böcker men det finns några att välja på.

    SvaraRadera
  3. Booktubers tittar jag inte på. Det låter som att det är bra att låta bli :)

    SvaraRadera
  4. Kände inte igen de böckerna!

    SvaraRadera