lördag 19 augusti 2017

Helgfrågan vecka 33


Då var det dags för Mias helgfråga, som lyder så här denna helg:

Vad tycker du om ljudböcker?

Jag tycker om ljudböcker, och lyssnar gärna på det, fast just nu har jag fastnat på att lyssna på poddar istället. 
Lyssnar då när jag inte kan sitta still och läsa, utan grejar i hemmet med vardagssysslor eller är ute på promenader, och när jag ska till att sova. Gillar att de appar jag har använt (Storytel och Bookbeat) har sleppfunktion.

 Bonusfråga :Vad jobbar du med?

Jag är sjuksköterska men just nu långtidssjukskriven. 


4 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag kunde lyssna på ljudböcker, men jag tappar alltid koncentrationen.

    SvaraRadera
  2. Enda gångerna det funkar hjälpligt att lyssna på ljudböcker för mig är när jag pendlar eller har någon hjärndöd uppgift att utföra på jobbet. Ett av kraven verkar i alla fall vara att jag ska sitta still, för på väg till och från bussen så tappar jag lätt fokus :)

    SvaraRadera
  3. Lyssnar också mycket på poddar just nu :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar sleepfunktionen, superbra.

    SvaraRadera