söndag 20 augusti 2017

The Retibution of Mara Dyer av Michelle Hodkin

It had to end sometime, but Mara had no idea it would end like this. Experience the mind-blowing conclusion to the New York Times bestselling Mara Dyer trilogy.
Mara Dyer wants to believe there's more to the lies she's been told.
There is.
She doesn't stop to think about where her quest for the truth might lead.
She should.
She never had to imagine how far she would go for vengeance.
She will now.
Loyalties are betrayed, guilt and innocence tangle, and fate and chance collide in this shocking conclusion to Mara Dyer's story.
Retribution has arrived.
Mina kommentarer.
Efter som detta är tredje delen i en serie, så kommer jag inte att skriva så mycket om handlingen. Men däremot om hela serien, att den innehåller så många svängar och vändningar och är så bra. Man får i denna till slut reda på många saker man har funderat över. Sen tycker jag ändå att det är den svagaste boken i serien, för jag blir lite förvirrad av slutet och förstår inte riktigt vad som hände. Men jag kan ändå säga att jag är rätt nöjd med hur den slutar, men den har ett öppet slut så man förstår att författaren har tänkt att skriva en fortsättning. (kommer i år 7e november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar