onsdag 18 oktober 2017

Fall into fantasy 2017


Liza med bloggen i regnet har tänkt att hålla i en read-a-thon nu i oktober, den kommer att pågå mellan fredag 20/10 kl 08 till lördag 28/10 kl 23.59. Den tänkte jag vara med i om ni vill veta mera om den så kan ni besöka hennes inlägg här.

Vad ska jag då läsa under denna vecka, jag har skrivit ett annat inlägg om vilka read-a-thons jag hade sett på Booktube och ville vara med på, och tänkte först vad kul jag vill vara med på alla, jag kan säkert kombinera flera av böckerna. Men har sedan dess tänkt om och inte tänkt att vara med i varken Spookathon (som pågår mellan 16e - 22e) eller Sbooktacular...(som pågår mellan 25e - 31e), men tänkte kanske ska försöka med Autumn readathon som Mercedes från MercyBookishMushing håller i som pågår mellan 22e-28e, och böckerna jag tänkte mig att läsa då är de som är till vänster på bilden nedan.


Fast jag vet inte, jag har så många andra böcker som behöver läsas innan oktobers slut, till höger i bilden ovan är det böcker som ska tillbaka till biblioteket. Har funderat lite sen jag tog bilden, jag tror jag lånar om i alla fall de två översta (kommer säkert sluta med att jag lånar om även de andra för jag kommer aldrig att hinna läsa alla innan november). Speciellt inte om jag även har de nedan som behövs läsas, där finns det ett recensionsexemplar, Nevernight som ingår i en bookclub över booktube, länk här, och de andra tre som jag hade tänkt att läsa pga Victober.
Så som sagt har många böcker att välja på att läsa under Fall into Fantasy.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar