torsdag 4 januari 2018

TV-serier

Jag har perioder då jag tittar mycket på TV-serier ( på Netflix oftast), men nu på senhösten och i vinter har läsningen och booktubestittande kommit före, och jag har knappt tittat alls. Men känner att jag skulle verkligen titta i kapp eller klart på dess TV- serier jag listar här. Men det är så många att jag vet inte när jag ska finna tiden. De jag gillar bäst eller prioterar markerar jag.

Sen finns det många serier jag inte ens jag har börjat titta på som jag vill se, likaså med filmer, ni skulle se min lista på Netflix.

Riverdale
Stranger things
Doctor Who
Bones
Flash
Arrow
Elemantary
Star Trek Orginal
Star Trek The Next Generation
Star Trek Voyager
Star Trek Discovery
The 100
Teen Wolf
The Originals
Shadow Hunters
Once Upon A Time
Sherlock
Grimm
iZombie
American Horror Story
Broadchurch
Bron
Sleepy Hollow
Coontinium
Bates Motel
Crossings lines
Mis Fists
A series of Unfortunate events (antar att det kommer flera avsnitt snart)
Dardevil
Agent Carter
3%
Unbrekable Kimmy Schmidt
Supernatural
The Walking Dead
Skam
Scream (som jag har för mig ska komma en ny säsong i mars?)
Hawaii 5 O
Battelstar Gallatica
Scientology and the Aftermath
Westworld
Jordskott ( som jag missade se när den gick på TV, var kan man hitta den?)
Andromeda ( en serie de hade på Netflix men tog bort för några år sen som jag gärna vill se klart men har ingen aning var jag ska hitta den, någon som har något förslag).

2 kommentarer:

  1. Jordskott går att se på svtplay, min tv serie lista är lika lång...försöker bearbeta så mycket jag hinner nu när jag varit lite opepp på att läsa!

    SvaraRadera
  2. Nej Svtplay har tagit bort den nu.

    SvaraRadera